Tapesh-Tapesh

عکس- سرگرمی-دانستنیها-عاشقانه

Tapesh-Tapesh

عکس- سرگرمی-دانستنیها-عاشقانه

عکس های دیدنی و دیوانه کننده از زیبا ترین دختر دنیا

آرش فتاحی | جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۲۵ ق.ظ | ۸ نظر

عکسهای دیدنی و دیوانه کننده

ازخوشگل ترین دختر دنیا


حتما در ذهن همه ما این سوال بارها خطور کرده که خوشگل ترین دختر جهان کی و از کجاست؟ یک دختر لا مذهب باید تا چه حد خوشگل باشد که به عنوان خوشگل ترین دختر جهان انتخاب شود؟ عکسهای خوشگل ترین دختر جهان را در کجا بیبینیم؟ اگر پسر باشید شاید یک آرزوی محال هم در پشت ذهن تان جرقه بزند که سعادت از دواج با خوشکل ترین دحتر جهان ل آدم،خوشگل ترین دختر در چشم آدم است. به هرحال در این پست خوشگل ترین دختر جهان را برای تان معرفی می کنم و عکسهای خوشگلی از او دو دسته تقدیم تان باد!

کلودیای ۱۲ ساله خوشگل ترین دختر جهان شناخته شد. “کلودیا آلیزی” اهل فرانسه نام خوشگل ترین دختر دنیا است که نامش در کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوانخوشکل ترین دختر جهان ثبت شده است. چند تصویر زیبا از او را ببینید و شما هم حتما نظر بدهید که آیا این انتخاب درست بوده یانه؟

  • آرش فتاحی

زیبا ترین دختر دنیا

نظرات  (۸)

ممنون که از من خوشتون اومده
ممنون که از من خوشتون اومده
گوه ترین دخترایران
صددرصددرسته زیباست خدانگهدارش باشداگرعکسهای جدیدتر
ازش بدست آوردیدخواهش می کنم برام ایمل کنید
اره جدی چون همه ی شیرازی ها خوشگلن بعله این ک چیزی نیس..

من از اون خوشگل ترم!!

پاسخ:
جدی؟
کاملا انتخاب درستی بوده
بابا این لامصب علاوه بر خوشگلی جذاب هم هست من اولش به نظرم زیاد زیبا نبود ولی هرچی نگاهش میکنم بیشتر عاشقش میشم تو دنیا که نه ولی یکی از خوشگل ترین هاست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی